Toplantı ve Etkinlik Yönetimi; yurt içi veya yurt dışında yapılacak olan etkinliğin içinde bulunan hizmetlerin doğru bir şekilde yönetilmesi işlemidir.
Toplantı ve Etkinlik Yönetimi’nde genel anlamda verilen seyahat hizmetleri yanında; planlama, bütçelendirme, faturalandırma ve raporlama hizmetleri de olur.
Toplantı ve Etkinlik yönetiminde verilecek olan hizmetler
- Uçak Bileti
- Otel Rezervasyonu
- Havalimanı Transferi
- Vize Danışmanlığı
- Alan Yönetimi
- Teknik Ekipman DesteÄŸi
- Sahne Dekot Tasarımı ve Kurulumu
- Simultane Tercüme Hizmeti
- Catering Hizmeti
- Kırtasiye
- Promosyon Ürünler
- Bütçelendirme ve Raporlama
Etkinlik kapsamına dahil olacak hizmetler etkinliğin amacına göre en uygun şekilde planlanır ve yönetilir.
Toplantı ve Etkinlik Yönetimi Avantajları ;
- Konusunda tecrübeli yöneticilerimiz ve ekiplerimiz ile etkinliğin başından sonuna kadar tüm hizmetleriyle titizlikle planlanması ve bütçelendirilmesi,
- Günümüzde çok önemli olan zamandan tasarruf,
- Etkinlik sırasında oluşabilecek sorunları kriz yönetimi ile ortadan kaldırmak,
- Stressiz bir organizasyon süreci geçirmek
- Etkinlik içinde bulunan birbirinden bağımsız bir çok hizmetin tek elden yönetilerek azami koordinasyonun sağlanması.