Toplantı ve Etkinlik Yönetimi; yurt içi veya yurt dışında yapılacak olan etkinliğin içinde bulunan hizmetlerin doğru bir şekilde yönetilmesi işlemidir.

Toplantı ve Etkinlik Yönetimi’nde genel anlamda verilen seyahat hizmetleri yanında; planlama, bütçelendirme, faturalandırma ve raporlama hizmetleri de olur.

Toplantı ve Etkinlik yönetiminde verilecek olan hizmetler

  • Uçak Bileti
  • Otel Rezervasyonu
  • Havalimanı Transferi
  • Vize  Danışmanlığı
  • Alan Yönetimi
  • Teknik Ekipman DesteÄŸi
  • Sahne Dekot Tasarımı ve Kurulumu
  • Simultane Tercüme Hizmeti
  • Catering Hizmeti
  • Kırtasiye
  • Promosyon Ãœrünler
  • Bütçelendirme ve Raporlama

Etkinlik kapsamına dahil olacak hizmetler etkinliğin amacına göre en uygun şekilde planlanır ve yönetilir.

Toplantı ve Etkinlik Yönetimi Avantajları ;

  • Konusunda tecrübeli yöneticilerimiz ve ekiplerimiz ile etkinliÄŸin başından sonuna kadar tüm hizmetleriyle titizlikle planlanması ve bütçelendirilmesi,
  • Günümüzde çok önemli olan zamandan tasarruf,
  • Etkinlik sırasında oluÅŸabilecek sorunları kriz yönetimi ile ortadan kaldırmak,
  • Stressiz bir organizasyon süreci geçirmek
  • Etkinlik içinde bulunan birbirinden bağımsız bir çok hizmetin tek elden yönetilerek azami koordinasyonun saÄŸlanması.